Svet-Stranek.cz
Sběratelské stránky rybářských výrobků královéhradecké provenience 1946 - 2006
Re-fly / RYNA - rybářské náčiní

Vítejte ...:Sběratelské stránky rybářských výrobků královéhradecké provenience 1946 - 2006

Vítejte ...

Zde můžete napsat svůj názor nebo připomínky na tyto stránky, Vaše zkušenosti s použitím rybářských potřeb značky Re-fly a RYNA, Vaše vzpomínky z retro-rybolovu atd.
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
13. února 2019 v 17:28
Roman
..... do regionálních novin a paní vydavatelka je s mou češtinou spokojená.
No a nebýt tebe Jardo, žádné stránky Tokoz by tehdy nevznikly. To ty jsi byl tím hnacím motorem a od tebe jsem se učil, vždyť vzpomínáš.
Takže závěrem: Nikdy jsem neuvažoval o smazání či prodeji mých stránek. V roce 2016 jsem koupil dům a pustil do něj svoje celoživotní úspory. Po kompletní rekonstrukci mi zůstalo na účtu necelých 5.000Kč a za celou dobu, kdy jsem potřeboval každou kačku mě ani nenapadlo! prodat jediný exponát ze sbírky. Jsem rád, že je mám a jednou celou sbírku zdědí syn - tak jako já vášnivý rybář. Přes to nejede vlak:-)
Zdravím tě do Hradce a zůstaň svůj. A pokud to vyjde, v létě se potkáme. Roman
13. února 2019 v 17:24
Roman
Moc tě zdravím Jardo.
Komentáře jsou komentáře a pokud jsou od lidí, kteří mě ničím neinteresují , považuji je za prázdné a nedůležité a je jen dobře, že doba klasické papírové konverzace je v tomto případě pasé. Mě by bylo toho chudáka stromu, jenž poskytl své dřevo papírnám z duše líto.
K Pepému:
Pepé od Vsetína je velice slušný a dobře vychovaný chlap. I mně se mnohokrát snažil pomoci se získáním nějakého pěkného přírůstku do sbírky a vždy když objevil něco co já ne mně okamžitě psal, zda o tom vím a pokud mám o věc zájem. Neskutečný človíček.
Dotazy:
ad 1 - MRK mi chtě nechtě do života vstoupil a vytvořil si v mém nitru pro sebe určitý prostor. Poznal jsem tam spoustu lidí a s několika (10-15) se osobně střetl. Vždy to bylo skutečně velice příjemné setkání a na mnohé vzpomínám do dnes. Bylo to určitě tím, že bych se nikdy z vlastní vůle nepotkal s člověkem, o kterém bych nebyl přesvědčen že si na 100% sednem. To jsou ty instinkty:-) Na MRK občas zavítám ze synova profilu, abych si přečetl něco nového a zkontroloval, zda mě někdo nekontaktuje. Většina těch a teď opravdu v uvozovkách bývalých kamarádů mi píše na synátorův profil. O vrácení se zpět jsem nikdy vážně neuvažoval ale nezavírám před tím vrátka. Kdo ví, co bude třeba za 5 let nebo v důchodu:-)
ad 2 - smazat svoje stránky nebo nedej bože prodat, tak jako se o to dlouhodobě snaží kolega Čapek, mě skutečně nikdy ani ve snu nenapadlo. Bylo by mi líto mojí práce, je na tom uděláno stovky hodin ačkoliv to třeba někomu nepřijde. Vzhledem k tomu, že už nejsme žádní junáci ale chlapi okolo padesátky, tak nám tyhle věci jdou trochu pomaleji než mladým klukům, co v tom vyrůstají takřka od narození. Hlavně začátky byly složitější a dobře si vzpomínám na mou mizernou češtinu a opakující se chyby. I tam mi tehdy pomohl Pepé a nabídl mi pomoc. Celé stránky zkopíroval, opravil a poslal zpět. A jelikož je člověk tvor učenlivý, tak jsem se s tím za ty roky nějak porovnal. Již několik let občasně píšu do regionálníc
13. února 2019 v 13:18
test
test
13. února 2019 v 11:15
J.S.
Romane,
buď zdráv, jak rád tě čtu. Je mi to trochu líto, kam se zdejší komentáře stočily, nemajíce nic společného se sbírkou. Neměl jsem asi přidávat ten dodatek, když jsem děkoval Pepému za dar, bojím se, abych mu tím neudělil polibek smrti. Pepé ke mně přijel na návštěvu z velké dálky a asi bych ho nevystihl lépe, jak moje přítelkyně: že je lidskej a má dobrý srdce. Takových lidí je dneska strašně málo. Ano, byli jsme pionýři, průzkumníci, každou novou informaci jsme hltali, byli rádi za maličkosti a svoje znalosti museli aktivně prohlubovat. Dnes se stačí v teple usadit k monitoru a zagooglit. Ta doba je pryč, jak píšeš, opratě již drží jiní. Ke závěrem zmiňované osobě bych se už nerad vracel, máš lepší odhad než já. Já se totiž už v několika lidech spletl. Když píšeš o tvých diskuzích, právě ta VLTAVA neměla chybu, měl jsem ji v oblíbených, dokonce si vzpomínám, jak jsem kdysi viděl u rodičů tu starou legendární knihu o Vltavě (r.1925) a jak u nich vše prohledával, abych ji nakonec našel. Mám ji dodnes, několikrát přečtenou, má nádherné fotky. Nedivím se, žes byl dotazován na znovuotevření. Také jsem četl všechny tvé články o Vltavě, které jsi psal do novin. Opět další důkaz tvé činnosti pro druhé. Pokud můžu (ale nemusíš odpovídat), mohl bych mít 2 otázky? Totiž, měl jsi se někdy chuť na MRK vrátit? A zda jsi někdy měl chuť smazat tvé sběratelské stránky Tokoznavijáky? Děkuju za případnou odpověď, ale nemusíš, jak budeš chtít. Děkuju Romane za tvůj názor, moc si toho cením. Ať se ti vše daří, Jarda.
12. února 2019 v 18:20
Roman
Ahoj Jardo.
Přišel jsem se podívat na úhoříka, neb jsme před pár dny prohodili s Pepém telefonicky o něm pár slov a tady taková mela.
Jardo, mi dva víme o retru na webu MRK.cz své. Zažili jsme tam úplné počátky sbírání a také pravou nefalšovanou kolegialitu a kamarádství. To vše vzal čas a retro už nikdy nebude co bývalo a ti, co tvořili tyto dějiny jsou buď pryč a nebo stojí v pozadí. Do sedel vyskočili draví a bezcitní jezdci, kteří jedou svým směrem a doufají, že se nebudou nikdy potřebovat otočit a pohlédnout do svých stop.
I já tehdy MRK opustil. A až na jednu vyjímku (retro bazar) jsem si vzal všechny diskuse sebou. Zavřel jsem třeba velice oblíbenou Starou, ztracenou Vltavu, o kterou mě dlouho návštěvníci Mrku prosili abych ji vrátil zpět.Tak nějak jsem z toho neměl pocit a tak zůstala do dnes zavřena i když jí má stále 131 lidí v oblíbených a snad čekají na reinkarnaci této diskuse.
Posledních pár slov k panu Zvrácenému, dříve Simion. Jakmile tento člověk překročil práh Retro bazaru, dostal okamžitě STOPku, aniž bych ho kdy dříve znal. Říkejme tomu 6.smysl nebo prostě instinkt. Už mnohokrát se mi potvrdilo, že můj odhad a reakce byly správné.
Tím bych to ukončil.

Jardo, posílám srdečné pozdravy z jihu a věř, že ve všech bodech stojím za tebou. S úctou Roman vydrák.
12. února 2019 v 09:29
Specialista
Jinak na retrománii pěkná propaganda..
On zkrátka člověk, s přemýšlením, které vede ke vzniku utajené skupiny, nikdy nemůže pochopit člověka, smýšlejícího naopak.
Krásná slova o ochotě se dělit a zároveň důvod vzniku 'pokročilých' nedělit se se všemi..
Pokus o můj psychologický rozbor a dokonce hanlivé výrazy.. No páni. Jsem to opravdu já, kdo má potíže s nervy? Opravdu útočím já?
Jinak na mrku v inzerci jsem nabídl zveřejnit ty nehezké SZ, o kterých je psáno. Jistě to podpoří ponechanou verzi moderátora, která určitě není překroucená jak vyždímaný ručník..
MM to v některých případech umožňuje. Nechť se zveřejní SZ a ukáže se, jak jsou nehezké a jak těžký úděl moderátorův jest.
Čím více se moderátor snaží propagovat mou duševní slabost, tím více se nemohu zbavit dojmu, že je to právě naopak. Vypadá to, abych použil jeho oblíbený výraz, že nemůže ustát obyčejný postoj jednotlivce.. Časem si protiřečí, když to já jsem v názoru a postoji konstantní.
No, snad už to stačilo.
Nejlepší by bylo, kdyby se vše odkrylo a každý ať si udělá názor sám.
Anebo: co dát moderátorův zápis jako konstantní do záhlaví diskuse? Ať všichni vidí, kdo tam vládne a neupadne v zapomnění. I když to samozřejmě nedělá radost, že..
12. února 2019 v 06:48
Martin
No já jsem reagoval hlavně na svůj komentář, vy asi řešíte celou diskusi o vás kterou jsem posléze odstranil. Odstranil jsem to z důvodu veřejné diskuse, která má téma a myslím, že pro spory tam není místo. Nemám problém vám dát za pravdu a ano tuto diskusi jsem odstranil. Svůj koment v souvislosti s touto kauzou jsem vám vysvětlil níže. To je prostě úděl moderátora, který takové zásahy musí dělat, stejné zásahy dělal i váš kolega co po vás diskusi přebral. Už mi to celé ale připomíná to mazání hovna, které čím dál tím víc smrdí a tak se už nadále k tomuto tématu vyjadřovat nebudu. Přeji hodně sběratelských úspěchů do budoucna.
12. února 2019 v 06:45
Specialista
JS
Především děkuji za nabídku!
Ano, tyto stránky rozhodně nejsou ulitou, narozdíl od 'pokročilých'.
A retrománie? Vede ji člověk, který to prostě udělal 'doleva'. A když to prasklo, nastoupila rychlá Matzura (Matesova cenzura), vskutku demokratický prvek veřejné diskuse, či prostoru. Není k lítosti tam nebýt, je to tak správně.
A důvod vzniku uzavřené skupiny - 'olizování mozků'? No o tom přeci veřejný prostor je. Sám moderátor přiznal, že po dobu absence v retrománii olizoval mozky této skupiny, byl v tzv. hledišti. Nevím o něm prakticky vůbec nic, ale dovolím si tvrdit, že se hodně naolízal mozků, na mrku i na dalších serverech a dovolím si tvrdit, že byl především v hledišti. Je to logika internetu a demokracie. Ale přišel čas, jak jsme se dozvěděli, kdy některé naolízané věci už nesmí naolízat nikdo jiný. Pokud nemá členskou VIP kartičku, kterou moderátor zavedl. Ale v absurdistánu to lze zřejmě vysvětlit tak, že tu kastu moderátor obdržel. Ano, výroky moderátora mi připomínají asi nejvíc českou politickou scénu (odklonil, apod.), jeho chování v retrománii pak čínskou vládu. Byl jsem obviněn, že kolem sebe kopu, protože jsem VIP kartičku neobdržel. Můj postoj by byl naprosto stejný, kdybych obdržel. Odpověď by byla 'ne' a konec v retrománii. Ostatně říkal jsem to dopředu.
Člověka činí velkým ochota se podělit... A naopak.
Ano, realizace v oblasti retro jde i bez fb a mrku, dokonce člověka více naplňuje. Vůbec se nedivím všem, kteří tuto cestu zvolili.
Jo a k té 'červené kartě' co jsem dodatečně obdržel... No to je jako s parožím.. Jsou na hlavě jednoho, ale ta . . . . . je někdo jiný.
A Zdeněk Macura se píše takto, podobnost s výrazem Matzura výše je čistě náhodná.
S pozdravem Honza
11. února 2019 v 22:01
JS
Pane Simi, tak já myslím, že tím jste to zabil. Místo omluvy, prý "jediné co jsem říkal, že jste je chtěl asi všechny pro sebe"...
Na toto musí být diagnóza. Opakuji tedy spíše pro ostatní: já po vás nechtěl ani jeden kus, ani všechny, ani opravdu a ani ASI!!!! Vymyslel jste si svoji teorii, myšlenkovými pochody ovlivnil názory svých retrokamarádů (ne všech), pak za všeobecně dobré nálady konspirujete v těch vašich diskuzích, a pak, když máte předložit důkaz svého tvrzení, prostě napíšete "Nechme toho, prostě se stalo." Na tohle už nemám slov...
Přesto děkuji za váš příspěvek, donutil mě poopravit pohled na vaši aktuální sbírku. Totiž že se v současnosti soustředíte na Anglii, to jsem netušil. A přitom takových peněz, že?
Sbohem.
11. února 2019 v 21:59
JS
Martin: Dobrý večer, jelikož jako moderátor musíte vidět i přes skrytí zápisů sled (mám zápisy reakcí), jakým se diskuze ubírala, tak se nezlobte, ale tohle neberu, ze zápisů jste musel vědět, koho probírají, zvlášť když váš kolega dal nejprve na stránky moje katalogy (které bylo potřeba též vyčistit) a pak už úřadoval Zvrácený a spol., slovo hamižnost použili před vámi oni a slovo zdarma také. Napsal jsem vám mnohem více k zamyšlení, ale tato odpověď mi stačí, nechal jsem to na vás, jako formu odpovědi zvolíte, a vybral jste si.
11. února 2019 v 18:55
Martin
Dobrý večer, obávám se, že jste na sebe vztáhnul něco co nepatřilo vám. Probírali jsme Simonovu nabídku daru woblerů (které se prodávali myslím po 3 tis) zdarma a mým smyslem si bylo rýpnout do mého kamaráda Milana se kterým se mimochodem známe osobně a který nabídku kvitoval. Kdybych řešil vás, rozhodně to nebude na MRKu. Nechci se hádat, nechci číst dohady ani v Retrománii a ani nikde. Já děkuji za reakci a znovu popřeju pěkný večer.
11. února 2019 v 17:36
Simi
Pane Jaroslav
nikdy jsem nenapsal a ani neřekl, že jste je chtěl zadarmo, jediné co jsem říkal, že jste je chtěl asi všechny pro sebe.
Jinak Vám připadá jako profit, že poslední dobou kupuji věci Hardy nebo Allcock, kde stojí jeden naviják přes 5000kč???
Nechme toho, prostě se stalo. Já si Vás nebudu všímat a vy mě.
Děkuji a nashledanou
11. února 2019 v 15:43
JS
Dobrý den,
jak jsem pochopil, měl jste kvůli mně nepříjemnosti, ani já netušil, že budu nařčen ze lži. Mrzí mě, že jste skončil na retro diskuzi a děkuji, že jste se mě svým způsobem zastal. Vaše názory jsou přímé a jasné, svého času jsem toto obdivoval u kolegy, který také již není registrován, a ten si za svou pravdou stál pevně jako skála i před těmi největšími ikonami MRKu. Aby nedošlo k další fabulaci některých lidí z Retrománie 1 a Retrománie 2 a dalších Retro místností, ani my dva se spolu neznáme, a nebyl jste to vy, kdo mě na privát upozornil, dle datumu příspěvků jsme se na Retru též moc nepotkali. Souhlasím s vašimi názory ohledně založení privátu, tajné místnosti, nazývejme to jak chceme, výsledek je stejný, prostě spolek pokročilých proti ostatním, na které se bude shora dohlížet. Změna moderátora by byla logická, ale stejně by ji vedl někdo z privátní party, tudíž by bylo vše při starém. Jen se musím trochu ohradit, že jsem zalezlý v ulitě, roky po odchodu z Retra zde veřejně tvořím, nikdy jsem neodmítl odepsat na jakoukoli pomoc a to mi může dosvědčit hodně desítek lidí. Tím, že nejsem na MRKu a nemám žádný facebook, jsem akorát méně viditelný. Proti spekulacím a pomluvám určité partičky se tak mohu bránit jen těžko. Také vám děkuji za názor a pokud budete cokoli potřebovat, ozvěte se a bude-li to v mých silách, rád pomůžu. S pozdravem JS
11. února 2019 v 15:34
JS
Míro, děkuju za reakci, ale víš jak, dokázat pravdu za klávesnicí je skoro nemožné. Asi jako dokázat věrnost...
Máš to u mě, J.
11. února 2019 v 15:31
JS
...ové jednání, ale pouze a jen ta pověstná poslední kapka. A kdo mě zná, ví, že to tak mám. DŮLEŽITÉ: NIKDE a NIKDY jsem vám nenapsal, aby jste mi přenechal byť jednoho jediného wobblera, ať koupí nebo darem, NIKDY jsem vás o to nijakým způsobem ani přes někoho nepožádal, natož dokonce aby jste mi je přenechal všechny. Je to skutečně hnus, nehoráznost a lež!!! Komu všemu jste tohle navykládal??? Dokažte opak!!! Nemůžu se bránit jinak, než zde, i když na Mrku jste rozjeli svoji konspiraci, že jsem je chtěl snad všechny a zdarma, invektivy typu rarita atd, tak si to v mánii užívejte a styďte se. Já se už vlastně ani nedivím, že vám klesly příspěvky v diskuzi. Ona se totiž nezměnila jen doba, ale především lidé.
11. února 2019 v 15:30
JS
...orňuji, že jsem časem vždy musel nahodit takovou cifru, aby jste mi ji prodal, jinak jste kolikrát napsal, že si to prozatím necháte. A pak se to objevilo u vašich kamarádů. V poslední době - v období před ukončením 3. dílu - jste mi nabízel už jen to, co nikdo nechtěl, odřeniny a zbytky. Zkrátka věci od vás jsem vždy poctivě zaplatil, spíš přeplatil, ale nevadilo mi to, protože to byl další přírůstek do veřejně vystavené sbírky. S každou novou věcí jsem měl velkou radost, že ji zde mohu vystavit pro všechny a zjistit o ní informace, vytvořit text a sdílet jej. HK sortiment byl tak rozsáhlý, že není v silách jedince sestavit kompletní výrobu, proto jsem byl za každou nabídku rád. Vzpomeňte, kolikrát jste mi napsal o radu, spočítali bychom to? Vždy jsem vám napsal všechny informace, které jsem měl. A co e-maily typu: zdravím, jen se chlubím.
No abychom přešli k tomu hlavnímu, na co asi všichni netrpělivě čekají a to jsou wobblery Re-fly. Vaši kámoši mají informaci pouze z vaší strany. Dne 8.10.2018 jsem od vás obdržel e-mail s obrázkem 3(!) Re-fly wobblerů se strohým komentářem, kolik asi mají hodnotu nové i s krabičkami? (Podotýkám, že před tím jste mi již dlouho nic z HK nenabízel, možná několik měsíců, ačkoli to rozprodával po bazarech atd.) Chtěl jste zkrátka nejdřív zjistit, kolik si máte nahodit cenu. Napsal jsem vám odpověď, že vám tedy ještě jednou poradím a napsal jsem cenu, za kterou jsem ty 2 svoje koupil před lety v aukci. Za několik minut již nějaké 2 visely na aukru za můj odhad! Tak jsem vám téměř obratem napsal, že: u mě nejste sběratel, když takové skvosty dražíte v anonymní aukci a mohou navždy zmizet a nenabídnete je sběratelům a že je to poslední zpráva, kterou vám píšu. (To je neuvěřitelný paradox, chtěl jsem, aby jste je nabídnul hlavně sběratelům a teď, když je již někteří mají, tak mě za odměnu grilují). Neskutečné. Čtěte pozorně, čtenáři, dále. Toto byl POSLEDNÍ e-mail s vámi, na vaše naléhání SMS jsem vám již neodpověděl, to nebylo zkrat
11. února 2019 v 15:30
JS
Simi>>Zde nebudu vůbec mírný v reakci a prosím všechny, aby si pozorně komentář přečetli do konce. Špiníte sám sebe svým jednáním, již několikátou přezdívku Zvrácený jste si dal sám na základě vašich nespokojených zákazníků. Za prvé u mě nejste sběratel, pouze hromaditel a na tom trvám, mnoho lidí to o vás napsalo už před lety a dokonce i ti, kteří s vámi nyní drží basu, vím o několika. Vaše hromadění Tapů a všeho cajku bylo legendární (každý nějak začínal), ovšem poté zase sbíráte Tokoz, aby jste ho zase rozprodal, nyní vás uchvátila pouze první republika atd. a uvidí se, jak dlouho vám to vydrží. Třeba se dáte na staré hračky. Váš způsob sbírání a vztah k těm věcem je přesně to, co vás od jiných odlišuje, právě vy v tom vidíte především kšeft a profit, když mám použít výraz z příspěvku níže. Dokud jste nenastavil tento kurz a pohled v retro diskuzích, byl tam relativní klid. Já nerozlišuji sběratele podle velikosti sbírky, ale jak se k těm věcem chová, jaký k nim má vztah a ne že ji tvoří tzv. protože je to v kurzu. Nejsem vůbec sám, kdo na vás měl či má takový názor, dost lidí vám to napsalo např. na Bazoš či MRK, kde jste změnil několik nicků. Víc na tohle téma už psát nebudu.
Ano, mám od vás spousty věcí (a vy ode mě peníze), sám jste na mě kdysi přišel a oslovil, když jste zjistil, že existuje sběratel HK věcí. Vždy jste mi napsal první, později kolikrát mě ani neoslovil, někdy i bez reakce, což je z mého pohledu přinejmenším neslušné. Pozor, mám všechny vaše e-maily uloženy, tudíž vy víte, že je to pravda. Na váš styl komunikace jsem si vlastně nikdy ani nezvykl, shodneme se, že naše komunikace byla vždy jen suše obchodní. To znamená, že jste mi kolikrát poslal foto bez textu, kde jsem ani nevěděl, na co mám reagovat. A už vím, měl jsem napsat cenu, že? Nikdy, naprosto nikdy jste mi nenabídl věc, aniž by jste udal cenu vaši, vždy jste psal, ať ji napíšu první. Nezávislý čtenář jistě pochopí, že toto není nějak kolegiální přístup, ale obyčejné sondování. Upoz
11. února 2019 v 15:28
JS
...ový pocit, že je už dneska nějak přeretrováno a mnozí jsou otrávení spíše z toho. Máme různé názory, na kterých se sice neshodneme, přesto děkuji za ocenění mé práce.
V druhé části vás bohužel musím veřejně vyzvat, aby jste mi vysvětlil, proč jste kladně reagoval na zápis vašeho parťáka, že jsem hamižný, resp. přesněji, že je to hamižnost mít všechny wobblery Re-fly pro sebe? Zápisy mi kamarád zkopíroval z vaší veřejné diskuze a vy jste je už, jak jinak, skryl, aby jste měl zase ve své diskuzi čisto a uklizeno. Cituji vás: No teď jsem si to tak nějak přečetl a musím s tebou souhlasit, je to hamižnost.
Další 3 lidé, uvěřili jako vy Zvrácenému, že je to zaručená pravda, cituji:
Tak jsem opět špatný, že jsem jednomu pánovi nenechal všechny woblery Re-fly :-) (Zvrácený)
Někdo ti řekne, ať mu je necháš všechny a ty si dovolíš neposlechnout? Zvrácenost, máš pravdu!!!
A nebo hamižnost koupit 30ks wobů refly jen prosebe :)
a pak na tom vydělat.....
Tato poslední věta je asi největší úlet. Jejich přezdívky psát nebudu, ani jednoho z nich neznám, ale přisadili si pěkně, hrdinové za klávesnicí, máte jich tam hodně. Tím, že si vy přečtete moji reakci výše, kde bude popsán sled událostí ohledně wobblerů Re-fly, získáte i moje vyjádření. Bohužel se mělo týkat pouze Zvráceného, ale protože jsem četl i tu vaši nefér reakci, chci vás požádat, aby jste si nyní s odstupem ověřil fakta, a pak zde případně přehodnotil svoje stanovisko. Jakou k tomu zvolíte formu, nechám na vás.
K osobě a invektivě že se jedná o rarity, nemám už ani chuť reagovat, v době uložení mých fotografií na stránky jich bylo známo tuším 5 kusů, nikdo nemohl tušit, že jich někdo po letech objeví tašku a v čase se nevrátíme, že? Také ubohost.
Prosím, přečtěte si tedy mé vyjádření výše. S pozdravem JS.
11. února 2019 v 15:27
JS
MARTIN>>Dobrý den, zprvu budu reagovat na váš komentář. Popravdě bych ani nečekal, že mne vyhledáte, sám píšete: já jsem neměl nikdy důvod sem psát. Nemám od vás za 9 let jediný komentář ani reakci ohledně stránek, knih, nikdy jsme si spolu nijak nepsali, ani v Retru, první zápis máte 4.6.2012, druhý až 29.3.2014. Dle všeho přesto moji práci znáte. Já odešel z MRKu 24.12.2013, spíše z rodinných a osobních důvodů, tvrzení, že jsem zalezl do ulity ohledně staré rybařiny je šlápnutím vedle a nefér od vás, protože jsem se odregistroval zcela a dalším důkazem jsou roky tyto veřejně provozované stránky a knihy, komukoli jsem pomohl zde či v e-mailu i radou. Možná, že kdyby jste si napřed pečlivě přečetl všechny příspěvky návštěvníků od začátku založení diskuze, toto by jste o mně nenapsal. Co se týče privátních diskuzí, nikdy jsem je neuznával (byť je to umožněno) na veřejném portálu. Soukromé věci se mohou řešit po SZ, sms, e-mailu atd., neumím si představit, že bych ve své době založil Retro 2. To vy sami jste si přece po letech založili jinou diskuzi a i ta už vám je "malá" a i tam dokonce dokážete promazat a skrývat nehodící se komentáře, což já jsem nikdy nedělal. Kolik z vašich pozvaných hostů mezi sebou bude asi nadále používat SZ? Když jsem odcházel, mohl jsem letitou diskuzi uzamknout a tím zrušit, ale nemohl jsem to prostě udělat. Kvůli všem těm jednotlivým čtenářům a návštěvníkům, kteří napsali byť jen jediný příběh, postřeh, informaci. A tak, když jsem ji chtěl zachovat, oslovil jsem dnešního moderátora a poprosil ho telefonicky, zda by pokračoval a on souhlasil. Měl jsem z toho velikou radost a hodně z vás mělo asi také, že diskuze nezmizela a můžete z ní nadále čerpat informace. S Honzou nejsme v kontaktu roky, proto nečekejte, že budu nějak soudit spory mezi vámi. Mě osobně nikdy nepodrazil, uznávám, že má takový anglický styl humoru, ne nadarmo se mu líbí značka Hardy. Vytvoření privátu je pro vás přirozený vývoj, z mého pohledu špatným směrem, mám i tak
8. února 2019 v 11:36
Martin
Mirku, já jsem neměl nikdy důvod sem psát, ale pokud mě tu někdo bude napadat, tak reagovat budu, s tím bohužel ten co začne musí počítat. Jsem dost starý na to aby mi někdo nařizoval co smím a co ne. Přeju hezký den.
<< na začátek | < předchozí   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... |   další > | na konec >>
návštěvníků stránky
celkem198 842
tento týden252
dnes17